18.5.2011

Perhevalmennus

Eilen oltiin mieheni kanssa ensimmäisellä perhevalmennus ns. "kurssilla." Sielä oli paljon vauvamassuja. Ihan kivaa oli, vaikka välillä vetäjä puhuikin turhia. Se kesti kuudesta puoli kahdeksaan, ja meinas oiken puo puutua! :D
Tänään on taas toinen käynti, joka tällä kertaa on neuvolassa. Siellä käsitellään synnytystä ja sen kulkua, lopuksi vissiin katsotaan synnytysvideo.. O-ou, ja mä varmaan joudun yksin mennä tälläkertaa, kun miekkonen menee vielä töitten päälle iltatöihin! :S Nooh, eiköhän siellä hyvin mee. Se vain vähän jänskättää, kun ei tunne sieltä ketään, olen aika ujo tapaus ja mua ei saa hirveen helposti puhumaan..! :D Kirjoitan siitäkin sitten, millaista siellä oli.








Ostin eilen hienon ja edullisen turvakaukalon + jalustan. En malta odottaa, jotta saapuu postiin! Se on justiin samanlainen turvakaukalo, kun aiemmassa postauksessa oon laittanut kuvaa, mutta väriltään musta/vadelmanpunainen. Tottakai laitan siitä vielä kuvan, kunhan saapuu ensin postiin! x)

Meidän vauva on taas ahkeralla päällä, kokoajan tuntuu potkimista kylkiluissa ja pökkimistä kyljissä. Aika usein on hikkakin pienellä. Oletan ainakin, koska on niin rytmikästä pientä liikettä aina välillä jonkun aikaa. Äitin ja isin mussukka! <3

Jahas kello alkaa olla taas paljon, keittiö kutsuu ja ruoaksi on tänään makaroonilaatikkoa. (Mieheni lemppariruoka. :P ) Kirjoittelen myöhemmin, jahka tässä sitten taas ehtii, niin paljon tekemistä ja hääräämistä.




*Maailman ihanin asia elämässä on saada lapsi ja tulla äidiksi.*
Olen onnellinen. <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommenttisi